unclaimed offers
Turn geo location off

Choose a country to view the site from

Currently viewing from:

United States


ThePOGG.com – your source for reliable information about online gambling.


  • Over 2k complaints managed and $2 million returned to players.
  • The largest collection of detailed casino reviews available online.
  • Bonus value reports to tell you how bonuses really compare.
  • Detailed game guides to help you learn to play.

I certify that I am over 18 years of age and I have read and agreed to the:

We respect your privacy and won't share your email address.
[X] Close this form and return to site

Club Player – Non payment of winnings

Ruling

Resolved - After a significant payment delay this player has now confirmed that they've received their funds from Club Player Casino.

Read our Club Player Casino Review.

Player's Complaint

On 3/13/2019 after making a deposit with a no max cash out bonus I decided to stop while I was ahead at the amount listed. I met all playthrough requirements, and selected a payout method listed as free (without third party fees)- Bitcoin. That's when the runaround began. At first it was an issue with my verification documents. After submitting the documents several times via the methods Club Player asked of me, they switched tactics and began asking me to provide proof of a debit card I hadn't used in over four months. Finally, after I protested that method of denying payment to me, I logged into my account thinking that I would find the status of my withdrawal request as being under review. Not a chance. Not only was it NOT under review, they had a message there claiming it was denied altogether for some bogus, vague, and plain untrue reasons. The following is a copy and paste of the date, time, amount, and withdrawal method on my account from the time I requested payment until now.

Pending Withdrawals

Request ID 2295163

Method Bitcoin

Amount $$-360.12

Date 3/13/2019 10:23:37 AM

The following is a copy and paste of the message on my account withdrawal page as of yesterday, 3/14/2019.

Your Withdrawal Cannot Be Processed.

We are sorry to have to inform you that your request cannot be processed. This could be for a number of different reasons, which we have listed below:

You have not met the playthrough requirements associated with the bonus that you redeemed.

The amount you requested as a withdrawal was not enough to cover the amount of your non-cashable bonus.

You played games that you were not allowed to play with the bonus that you redeemed.

You have redeemed multiple chips and have to make a deposit with us.

None of those reasons are true. I met playthrough requirements, I won enough to cover a free transaction, I played only slots games,I was playing on a deposit I deposited with a deposit bonus, and have not redeemed any other bonuses since I requested the payout.

Read the casino review

6 Responses

ThePOGG
Mar 15, 2019

Hi notwiththescam - welcome to ThePOGG.com!

Unfortunately you've chosen to play with an operator who is Blacklisted with this service and is routinely non-responsive to complaints submitted to us. While we will attempt to discuss this issue with the operator, the chances of a successful mediation are low.

Thanks,

ThePOGG

notwiththescam
Mar 15, 2019

I understand I would appreciate any help that you can provide.

ThePOGG
Apr 05, 2019

Hi notwiththescam,

I've spoken to the operator and they have informed me that this payment has been sent to you but that you should be aware that the bonus is non-withdrawable and as such as been deducted. Can you confirm receipt of your funds?

Thanks,

ThePOGG

notwiththescam
Apr 05, 2019

Hi. As of this moment on 4/5/2019 at 8:02am Eastern time, no, I have not received this payment.

notwiththescam
Apr 07, 2019

I've finally received payment today in the amount of $243. I'll take it. Thank you for your help. It is 4/7/2019.

notwiththescam
Apr 08, 2019

CORRECTION!!!!! This was not a deposit from Club Player casino. This was actually a deposit from another source. I still have not received the payment from Club Player. By the payments being so close in dollar amount, and the fact that it takes a bit more than 24 hours to reflect in my bank transactions, I unknowingly credited the deposit to Club Player who to date, I have sadly still not received payment from.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Agreement

notwiththescam consented for ThePOGG to act on their behalf and share the personal information that they provide to ThePOGG with the following agencies for the purposes of resolving their complaint:

  • Club Player
  • Costa Rica

March 15, 2019