unclaimed offers
Turn geo location off

Choose a country to view the site from

Currently viewing from:

United States


ThePOGG.com – your source for reliable information about online gambling.


  • Over 2k complaints managed and $2 million returned to players.
  • The largest collection of detailed casino reviews available online.
  • Bonus value reports to tell you how bonuses really compare.
  • Detailed game guides to help you learn to play.

I certify that I am over 18 years of age and I have read and agreed to the:

We respect your privacy and won't share your email address.
[X] Close this form and return to site

Ringmaster – Can’t make withdraw

Ruling

Found for the Player - The operator has stalled and stalled in offering a response to this issue. Even by this group's very low standards their failure to act is shocking.

Read our RingMaster Casino Review.

Player's Complaint

Hi there I am trying to contact them but they rarely reply and live chat and phone number provided in casino is not working. MY documents in casino is approved few weeks back but I can’t even make request from casino cause withdrawal page is not working but deposit page is working . Currently I have $550 (usd) in casino and I have meet all playthrough requirements.

Read the casino review

13 Responses

ThePOGG
Aug 10, 2018

Hi 12anil - welcome to ThePOGG.com!

I'll contact the operator and see what we can find out for you. However you need to be aware that this operator is part of a group that consistently take a long time to both respond to complaints and pay so this is unlikely to be a quick process.

Thanks,

ThePOGG

12anil
Aug 11, 2018

Thanks for the support I will try to contact them from my side as well and update anything if I got anything.

ThePOGG
Oct 22, 2018

Hi 12anil - welcome to ThePOGG.com!

I've spoken to Ringmaster casino about this issue. Your $100 deposit was made via a 'Player Reward Card', i.e. this deposit was from comp points not cash. As such the maximum allowed winnings with these funds is 2x the bonus.

The operator has confirmed that you have passed the document verification process so all you need to do now is request a withdrawal for $200.

Thanks,

ThePOGG

12anil
Oct 31, 2018

Thanks for your efforts,
I know I cannot withdraw more than $200 but the problem is I can’t request withdraw from ringmaster cause they disable the withdrawal page and they don’t reply my email,
Any help would be appreciated. Thanks

ThePOGG
Nov 27, 2018

Hi 12anil,

I've spoken to the operator about this and they inform me there is nothing wrong with your account and no reason you should not be able to access the withdrawal page. Can you send a screenshot of the problem through to [email protected]?

Thanks,

ThePOGG

ThePOGG
Dec 06, 2018

Hi 12anil,

Have you managed to withdraw your funds?

Thanks,

ThePOGG

12anil
Dec 06, 2018

Not yet, whenever I click withdraw page it shows I can’t withdraw. When I click withdraw page it shows “ your withdrawal cannot be processed “
Thanks for your efforts but it seems hard to get money from them .

ThePOGG
Dec 10, 2018

Hi 12anil,

Can you forward screen shots of this issue to [email protected]?

Thanks,

ThePOGG

ThePOGG
Dec 12, 2018

Hi 12anil,

Thank you for your email. Before going further, when was this withdrawal attempt requested and was it only for $200?

Thanks,

ThePOGG

12anil
Dec 16, 2018

I can withdraw only $200 according to their terms but I can request withdrawal because of there website which I emailed you guys a screenshot, i keep on trying but never get through withdrawal page , so never attempted but I emailed them before around 5 months ago.
Thanks

ThePOGG
Dec 17, 2018

Hi 12anil,

The screen shot you sent through shows a withdrawal being rejected. Point 2 states:

"The amount you requested as a withdrawal was not enough to cover the amount of your non-cashable bonus"

Can I suggest you request a withdrawal for $200 plus the amount of the bonus you received or alternatively for the entire balance?

Thanks,

ThePOGG

12anil
Dec 31, 2018

As I sent you guys screenshot I am not able to withdraw from my casino account, it. Appears same page saying you can’t withdraw at this time whenever I click withdraw button but deposit page will open and I recently request withdrawal of $200 with my bitcoin address to their support team but haven’t got response yet.
I only want to withdraw $200 , thanks

ThePOGG
Feb 22, 2019

Hi 12anil,

Sadly after a very extended time period trying to chase this operator to address this, amongst many other, issues our lines of communication have broken down effectively entirely.

At this juncture I have no reasonable expectation of being able to help you further.

Sorry!

ThePOGG

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.