ThePOGG.com – your source for reliable information about online gambling.


  • Over 2k complaints managed and $2 million returned to players.
  • The largest collection of detailed casino reviews available online.
  • Bonus value reports to tell you how bonuses really compare.
  • Detailed game guides to help you learn to play.

I certify that I am over 18 years of age and I have read and agreed to the:

We respect your privacy and won't share your email address.
Aweber logo
[X] Close this form and return to site
Close geo
Turn geolocation on
Locale settings

Currently viewing:

English in United States

Syndicate Casino - Blocked account and refused to pay

Ruling

Found for the Player - Syndicate.Casino have in our opinion enforced terms in a predatory manner, not because of genuine security concerns but simply to justify non-payment.

Read our Syndicate.Casino Review.

Player's Complaint

7.10. I made registration

7.10. I won some money and request a withdraw

I received email from Syndicate stating:

"The Syndicate clan congrats you on your win! To proceed with your recent withdrawal request please upload the following required documents. It won’t take long and will help us additionally protect the safety of your gaming funds.

ID

Proof of address (utility etc)

E-wallet screenshot

Please upload the requested documents at Syndicate.casino website at your Profile page under the Settings tab in Docs Verification section."

No word about 14 days to send my documents.

Next day Syndicate casino canceled my withdraw.

After I finally received my bank statement I tried to login and finally upload my documents for verification but my account was already blocked.

When I ask live support what is going on I got answer:

"Thank you for contacting us!

I am writing to inform that unfortunately, your account has been blocked due to a violation of the following point of our Terms and Conditions:

3.3.5 If you do not or cannot provide us with such information within 14 days or such information is not satisfactory, we may lock or restrict your Member Account and any returns, deposits, winnings or bonuses which you have gained or accrued will be retained by Syndicate.casino, since you have failed to pass the KYC procedure.

I am sorry, but there is no opportunity to reopen it.

Best regards,

Manager of the game club, [EDIT]."

If I knew about this incomprehensible "rule" of 14 days to send documents which is unbelievable, I could not get my bill statement before I get if from the bank.

This "term" is made only to trick players and to have any reason not to pay winnings. I have never seen anything like this at any casino website.

Please be aware of this casino, I am sure they have many more tricks up there sleeves!

Read the casino review

2 Responses

User icon
ThePOGG
November 19, 2019

Hi pirejka43,

I'll contact the operator and see what we can find out for you.

Thanks,

ThePOGG

User icon
ThePOGG
January 24, 2020

Hi pirejka43,

We do not agree with the operator's terms in any way shape or form on this matter. This term is predatory at its core with no legitimate place in fraud prevention, rather simply being used opportunistically to avoid paying winners.

Sadly after lengthy discussion with a rep for the operator Syndicate.Casino have refused to change their position. At this juncture there is nothing further we can do to help you.

ThePOGG

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Agreement

pirejka43 consented for ThePOGG to act on their behalf and share the personal information that they provide to ThePOGG with the following agencies for the purposes of resolving their complaint:

  • Syndicate.Casino

November 19, 2019

United States country flag