unclaimed offers
Turn geo location off

Choose a country to view the site from

Currently viewing from:

United States


ThePOGG.com – your source for reliable information about online gambling.


  • Over 2k complaints managed and $2 million returned to players.
  • The largest collection of detailed casino reviews available online.
  • Bonus value reports to tell you how bonuses really compare.
  • Detailed game guides to help you learn to play.

I certify that I am over 18 years of age and I have read and agreed to the:

We respect your privacy and won't share your email address.
[X] Close this form and return to site

Winbig21 – playthough problem

Ruling

Found for the Casino - This player failed to complete the wagering requirements associated with the bonus they claimed before the bonus expiry date.

Read our WinBig 21 Casino Review.

Player's Complaint

I have played with this site for years and donated ridiculous money. Then this [EDIT] contact me on the side saying I can use paypal and just run everything though him. I have lost thousands, but one day one a couple of bucks. I started playing more. I am never able to get any of my winnings. He give me deal list send 150.00 you can play with 450.00 with 10x playthough....I was up to like 7000.00 he starts sending me these rediculous playthough rules: Total bet $57000....so playhrough done of $3800 ....then your total bet has done of $60000 so as per that you have done 4000. playthrough .

So u have to remaining one then u can do ...then as I was sick yesterday and did not play....with $2000.00 still in play he tells me my time ran out. I never ever heard of a time limit for playthrough, I also emailed other sited about the fact of how the playthough works. I played almost three days straight with a minimum bet of 5.00 and did not come close....this site and this guy and the entire paypal thing cannot be legal. Please help

Read the casino review

9 Responses

ThePOGG
Nov 27, 2018

Hi lisatamar - welcome to ThePOGG.com!

Unfortunately you've chosen to play with a group of operators that hold a negative status with this service and are routinely non-responsive to player complaints submitted to us. While we will try to contact the operator you need to understand that the chances of success are low.

I also need more information on this issue. Who exactly is [EDIT] and what relationship does he hold to WinBig21?

Thanks,

ThePOGG

lisatamar
Nov 27, 2018

[EDIT] as a gentleman who contacted me via email telling me that he can get me to be able to play using PayPal but I only need to go through him and I can’t disclose to anybody else any kind of deals he makes with me. He would have me make a deposit and the Playthrough would be ridiculous where is most casino as you know on a $450 with 10x Play through would be $4500… With him it was ridiculous amounts like $60,000 for the play through it I’ll kinds of weird rules and then would cut me off for no reason stating I was at a time when there was never a time limit put on anything he literally wiped out $2000 on my account when I was sick because I didn’t play for like 10 hours

ThePOGG
Nov 29, 2018

Hi lisatamar,

What I'm confused about here is was [EDIT] contacting you from a casino email address? If not how did he have your contact details? Can you provide email communications with this individual where the rules have been changed during your play? I'd also be interested to know who you were sending funds to via PayPal?

Thanks,

ThePOGG

lisatamar
Nov 30, 2018

[EDIT] is a gentleman that messaged me on their website in there chat and asked if he could email me outside of the website. He emailed me and told me that he could allow me to make deposits via PayPal. All of the PayPal or I can see most of the PayPal deposits went to somebody named [EDIT] with the email address [EDIT]. The email address that [EDIT] was messaging me from was [EDIT]. The biggest scam of it is that they were pulling play through rules that made absolutely no sense at all and were completely impossible to reach. No matter how well you were doing when you’re playing for hours in days it’s going to come back and bite you and it always did. I questioned the Playthru terms several times and even the sand from another site how they are play through works and I was told it’s just different for every site there’s made no sense at all and was impossible to actually be able to withdraw anything

ThePOGG
Dec 06, 2018

Hi lisatamar,

We would need clear evidence to support the bonus rules being changed after you accepted the bonus. Can you provide this?

I do have to point out that being asked to engage in an email conversation via addresses that are generic (i.e. not company email accounts) and being asked to send Paypal funds to non-company email addresses should have been a major warning sign. You should NEVER do this for any casino. As it happens PayPal have very strict terms regarding which gambling companies they allow to use their services. We are not even allowed a PayPal business account despite the fact we don't accept bets. I would think it very likely that this group have engaged this conversation in the manner they have to try and get round the fact that PayPal will not work with their business. You may want to contact PayPal and provide them evidence of what has been going on.

Thanks,

ThePOGG

ThePOGG
Dec 14, 2018

Hi lisatamar,

I'm following-up on the above?

Thanks,

ThePOGG

lisatamar
Dec 20, 2018

I have emailed you several of the emails showing how they would change the rules of the playthough over and over again. Is there another email to forward all of these as I have send them

lisatamar
Dec 20, 2018

[EDIT]

ThePOGG
Jan 23, 2019

Hi lisatamar,

Unfortunately having reviewed the emails you sent through I cannot agree with your conclusions here.

The casino rep repeatedly explains that - for the game you've chosen to play - only 0.10 of every $1.50 wagered will count towards the wagering requirements. This is a common practice amongst casinos to require a greater amount of wagering if you play a game that isn't as valuable to the casino.

So, for a $4500 wagering requirement you would actually have to wager $67500 playing the game you chose to play.

You reached $60k, but at this point you had been playing for 6 days. As is common practice across most casinos, the bonus you claimed came with an expiry date. In this case 7 days. You did not complete the remaining $7500 in wagering before the expiry date so the bonus and any associated winnings were voided.

I'm sorry but there is nothing we can do for you in this instance.

ThePOGG

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Agreement

lisatamar consented for ThePOGG to act on their behalf and share the personal information that they provide to ThePOGG with the following agencies for the purposes of resolving their complaint:

  • WinBig 21

November 25, 2018