MENU
Forum

Get up to 13

exclusive bonuses

What's so special about

our bonus reviews?


  • only recommended casinos
  • full wagering requirements
  • terms & conditions analysis
  • bonus value calculation
We respect your privacy and won't share your email address.
[X] Close this form and return to site

Bet Rebels – The casino closed my account together with my win.

Ruling

Found for the Player - Bet Rebels have made clear that they will not discuss this complaint with us. As such we have no alternative other than to rule in favour of the player.

Player's Complaint

The casino closed my account together with my win. I had a couple of deposits in this casino, actually won some money here. But with my last win here the casino refused to pay me giving a very long and blurred reason. In fact a very general provision from the terms was sent to me together with the notice that my account would be permanently closed. I won 500 EUR and would like to get my win. There is no valid reason from the casino not to pay it. I played two games here Wild Turkey and Blood Suckers just to give you the overview and my account was closed on the 18th of June.

Read the casino review

5 Responses

ThePOGG
Jul 18, 2018

Hi Cosmopolitan1 - welcome to ThePOGG.com!

Before we go any further, please provide the exact reason the operator has given you for closing your account and withholding your balance.

Thanks,

ThePOGG

Cosmopolitan1
Jul 19, 2018

This is what I got on my email

Dear [EDIT], Thank you for contacting us. We would like to inform you that an investigation of your account has been conducted. Betrebels decision is that your account will remain permanently closed and the following terms and conditions will be applied: Terms & Conditions: 1. General principles 1.14 Betrebels will apply the strictest penalties and contractual sanctions to all those clients who are involved in fraud. The company will refuse payment of winnings to clients in the case of presumed or suspected fraud. 3. Personal account 3.9 The client must not place bets on behalf of third parties. Any bet placed with the intention of defrauding Betrebels and/or placed or received (with no written consent) from/by any bookmaker, betting syndicate and/or party, association, family group and/or under the advice of any other person or association can be voided at any time, including after the result of the event. Any member of a federation, Managers, associates or card-carrying members of sporting companies and/or any employee of companies organising or managing any public or private competition is forbidden to place or accept bets, either directly or via a third party even through the persons authorized to receive them, who have access to the results of such official matches organized by sports associations or competitions offered by the company. It is also forbidden to the employees, directors or shareholders of Betrebels to place bets directly or via third party even at those authorised to receive them. 3.10 The client is permitted to open only one personal account with Betrebels. Eventual duplicate accounts or accounts opened later or under a fictitious name or in the name of others, will be closed and all relative winnings voided. Eventual balances of duplicate accounts will be remitted back to the player. The client must contact the Company directly if they forget or mislay any of the personal details necessary to access his/her online Betrebels account, in order to retrieve these details, in accordance with the Company’s internal procedure for the protection of personal details. 3.11 Betrebels will Forfeit and/or confiscate funds available on a Betrebels account and/or refuse to honour a claim, in the event that, directly or indirectly, the Betrebels terms and conditions have been violated and/or other unauthorised activities have occurred in connection with a betting event and/or the operation of a Betrebels account. This is subject to any of the said events being in connection with the Betrebels account and/or the claim in question.

ThePOGG
Jul 23, 2018

Hi Cosmopolitan1,

Far from being "blurred" I would have said the above communication is rather clear regarding what BetRebels view the problem to be. The quoted terms cover fraud, placing bets on behalf of 3rd parties and the operation of more than a single account. In short, BetRebels are saying that they believe you are either part of a syndicate or your account is being operated by someone other than the named account holder.

I'll contact the operator and see what we can find out for you but I have to be clear that if they have evidence to demonstrate that the above is accurate there is nothing that we can or will do to help you.

Thanks,

ThePOGG

ThePOGG
Jul 27, 2018

Hi Cosmopolitan1,

Bet Rebels have refused to discuss your case with this service and have asked that we direct you to submit your complaint to the Malta Gaming Authority.

Unfortunately that means there is nothing further we can do to assist you with this issue.

ThePOGG

Cosmopolitan1
Aug 01, 2018

Ok!
Thanks!
I will surely get in touch with the Malta Gaming Authority.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.